مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-20پزشكي

غلبه جنبه های اقتصادی و اجتماعی کرونا بر جنبه های پزشکی


یک جامعه شناس، با بیان اینکه فقر و نابرابری در روزهای کرونایی بیشتر خودش را نشان می دهد، متذکر شد: با گذشت زمان جنبه های اقتصادی و اجتماعی آن پررنگ تر می شود.

- ایسنا/گیلان یک جامعه شناس، با بیان اینکه فقر و نابرابری در روزهای کرونایی بیشتر خودش را نشان می دهد، متذکر شد: با گذشت زمان جنبه های اقتصادی و اجتماعی آن پررنگ تر می شود.

دکتر رضا علیزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ایران در ماه های اخیر درگیر بحران کروناست، اظهار کرد: این بیماری همه گیر و فراگیر بعد از گذشت 100 سال از بیماری های همه گیر، جهان و ایران را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: در بدو شکل گیری این بیماری بیشتر جنبه های پزشکی و مرگ و میر و ابتلا و نکات بهداشتی برای همگان مهم و حیاتی است، اما با گذشت زمان جنبه های اقتصادی و اجتماعی آن پررنگ تر می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، با اشاره به درگیری گروه های مختلف مردم با بحران کرونا، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور موجب می شود که ما به موضوع نابرابری ها توجه کنیم.

در واقع بحران ها معمولا شکاف های اقتصادی و نابرابری های اجتماعی را در جهان افزایش می دهد.

علیزاده، با بیان اینکه عالمان اجتماعی و اقتصادی توجه ویژه ای به بحران ها دارند، گفت: بحران های اخیر کشور از جمله تحریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه جنبه های اقتصادی و اجتماعی کرونا بر جنبه های پزشکی

غلبه جنبه های اقتصادی و اجتماعی کرونا بر جنبه های پزشکی